کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جزئیات بیش‌تر درباره رابط کاربری «مسطح» اپل در iOS 7

به گزارش سافت‌گذر ؛ یکی دیگر از ابعادی که به سرعت در کمپانی اپل در حال تغییر و تحول است، بعد نرم‌افزاری این کمپانی و به خصوص سیستم‌عامل مشهور اپل یعنی iOS است. هرچند به نظر می‌رسد اقدام این کمپانی در تقلید سریع از ویندوز فون 8 به جایگاه اپل در بین کاربران خدشه وارد کند.

 

می‌دانستیم که اپل قبل از «کنفرانس جهانی برنامه‌نویسان» 2013 شروع به طراحی iOS 7 به شکل کاملاً متفاوت از نسخه‌های قبلی این سیستم‌عامل بود، و این‌که حتی احتمال می‌دادیم که با توجه به زمان کمی که داشت، در اجرای این تغییرات گسترده به مشکل بر بخورد. بسیاری از کاربران iOS احساس می‌کردند که رابط کاربری اپل که صرفاً چینشی از برنامه‌های آن است، دیگر دارد قدیمی می‌شود و با توجه به سیستم‌عامل‌های دیگر که رابط کاربری بسیار جذاب‌تری را در اختیار کاربران می‌گذارند، اپل وادار است تا تحولات بسیار بزرگی را در سیستم‌عامل خود ایجاد نماید.

این‌گونه که به نظر می‌رسد، اپل هم به همین نتیجه رسیده و دست به کار شده است. بنا به گزارش سایت 9to5Mac، «جانی آیو» رئیس جدید بخش طراحی iOS، در حال ایجاد تحولات گسترده‌ای در ظاهر و کاربری این سیستم‌عامل است. به نقل از یکی از منابع موجود گفته می‌شود که iOS جدید «سراسر سیاه، سفید، و مسطح» است؛ توصیفی که با ظاهر کنونی سیستم‌عامل اپل فاصله‌ای زیاد و به رابط کاربری «مدرن» ویندوز فون شباهت بسیاری دارد. گزارش روزنامه «وال‌استریت ژورنال» ادعا کرده بود که تغییرات در iOS «بسیار محافظه‌کارانه» خواهد بود، که شاید برنامه اپل در زمان انتشار آن گزارش را توصیف می‌کرده است. به گفته سایت 9to5Mac، رابط کاربری سیستم‌عامل اپل امسال «بارها» تغییر کرده است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ رفته رفته شایعات پیرامون تحولات بسیار بزرگ در نسخه آینده سیستم‌عامل اپل رنگ واقعیت به خود می‌گیرد و شاید کاربران چندین و چند ساله این کمپانی هم نتوانند در نگاه اول نسخه 7 سیستم‌عامل iOS را بشناسند.

گزارش سایت 9to5Mac سپس به تفصیل درباره تغییراتی توضیح می‌دهد که «آیو» قرار است در سیستم‌عامل iOS ایجاد کند؛ از جمله حذف بافت‌های مشهور اپل از صفحه لاک‌اسکرین؛ ایجاد اصلاحات در بخش «مرکز اعلان‌ها»؛ طراحی دوباره آیکون‌های صفحه خانه (home screen) خود اپل (و نه رابط کاربری متکی به آیکون‌های iOS)، و طراحی دوباره همه برنامه‌های اصلی اپل؛ حتی تا انیمیشن‌های ماورایی سیستم‌عامل. به گزارش 9to5Mac، تقریباً همه چیز در iOS 7 قرار است بنا به نظریه طراحی «مسطح» تغییر کند.

اپل همچنین برنامه دارد تا علاوه بر فیس‌بوک، توییتر و یوتیوب، با شبکه‌های اجتماعی Flickr و Vimeo هم بیش‌تر سازگار شود. برنامه‌های Maps و Siri هم گویی قرار است آپدیت شوند تا بهتر بتوانند با خودروی کاربران هماهنگ شوند. مهندسین iOS ظاهراً آیفون را نسبت به آیپد در اولویت قرار داده‌اند؛ مطلبی که شاید نشان دهد اپل می‌خواهد بخشی از بازار از دست رفته‌اش را دوباره پس بگیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15094 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/03/05 تعداد مشاهده: 1667
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر